fredag 30. mars 2018

SakteTv


Hailey, Mounty, Lady og Tessy nyter påskesola.


Tessy tok helt av når Merethe og Marius kom i går kveld. De ble overfalt begge to, så det er tydelig at alle de firbeinte setter stor pris på påskebesøk.


Nå skal jeg ta på meg vinterklær og skisko så de firbeinte får seg en løpetur i solskinnet, så får vi se om jeg finner på noe spennende i ettermiddag også. En runde med fotoapparatet kan det jo hende det blir også. Etter påskeferien er det ny månedsavslutning, men det er blitt lange lyse kvelder alt. Tror jammen det er fullmåne i kveld også jeg.


Dette har vært en helt uforglemmelig påske så langt, værmessig i alle fall. Det har vært sol fra skyfri himmel hver eneste dag. Etter værmeldingen så skal det jammen bli det framover også. Også er det bare fredag ennå...



Når man har sånn ny telefon så må man jo gjøre seg kjent med de forskjellige finessene som en ikke hadde på den forrige telefonen. Jeg oppdaget blant annet at jeg har en funksjon hvor jeg kan filme sakte. Det er egentlig ganske stilig, så en skal ikke se helt bort fra at det kan komme noen filmer av det slaget framover. 

* *

Da får en virkelig sett hvordan de beveger seg og en har litt tid til å studere detaljer om det er det en vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...