torsdag 22. mars 2018

Vårsola varmer


Jeg nyter både våren og siste rest av vinteren!


Første lunsjen ute i solveggen på jobben i dag. Det er godt når en kan begynne å spise ute igjen. Jeg var litt spent når det nærmet seg lunsj i dag om krakken hadde tørket etter at jeg spadde den rein for snø på tirsdag. Skydekket sprakk opp og sola skein fra nesten skyfri himmel når det var på tide å finne fram matpakka.


Litt lesestoff ble med ut i sola også, kjekt å ha litt å fordrive tiden med når en spiser. Det er ennå lang tid før det er noen som holder meg med selskap der. Jeg sitter ute stort sett hver dag, så sant det ikke regner og blåser for mye.


Jeg leste en artikkel om destruktive ledere, klikk på bildet så blir det større. Skal ikke si så mye om den, men jeg kjenner meg igjen for å si det sånn.


Før vi gikk hjem i dag så fikk vi påskeegg av sjefen. Han hadde vært på shopping og eggene ble fylt med snop.


Skal nok få spist noe av det, ikke sikkert det varer til sjølve påsken heller...


Herlig nå som det har blitt så lyst om kvelden, så etter middag ble det skitur på hundene igjen. Men de siste dagenes mildvær har gjort at det ble riktig så gvast føre i løypa. Ikke noe å si på glia for å si det sånn. Bildene er fra dagene før mildværet, så det var ennå litt subbete føre. Nå er det bare å håpe på at en klarer å holde seg på beina, ellers kan en få riktig så vondt både her og der om en skulle flate ut i nedoverbakken.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...