lørdag 2. juni 2018

NRK avd Oslo


 Nok en lørdag med vekkeklokke, men i dag tidlig var jeg våken flere ganger før den ringte. Det er jo så varmt om natta så en sover ikke helt godt, da er det egentlig godt å stå opp og komme igang. Hailey skjønte at noe var på gang når buret ble lempet inn i bilen og hun stilte opp for å være med.


Jeg vurderte litt i går kveld om jeg skulle dra eller ei når det var meldt så varmt. Glad jeg dro når jeg fikk resultatene og glad jeg ikke har meldt på i morgen. Da skal jeg ingenting som er planlagt ennå i alle fall.


Siden Hailey snart skal røntges så tittet jeg litt etter en eventuell partner til henne, da fikk jeg se at halv broren hennes skulle stilles også i juniorklassen. Da måtte jeg fram med fotoapparatet og knipse noen bilder.


Hot Line Av Vervik, halvbroren til Hailey. De har samme far.


Falkirk's Caution Wake Turbulence var en som jeg synes var veldig pen. Han vant ikke, men ble nå plassert så det var ikke bare jeg som synes han var bra.


Jeg var så heldig å få Lene til å ta bilder av meg når jeg var inne i ringen. Partran ble ikke med i dag av like vel, så da måtte jeg spørre noen. Det er litt gøy å ha noen bilder av seg i ringen og ikke bare sånne oppstilte etterpå bilder.


Med en så eminent fotograf, så vet jeg hvem jeg skal spørre neste gang om hun er i nærheten.


Jeg er så godt fornøyd med denne jenta, hun er helt utrolig både eksteriørmessig og væremåte.


Hun viser at hun liker seg i ringen og det gir resultater for dommeren.


Dommer: Torunn Sørbye
Resultat: Excellent, 1 konk, CK, 3. BTK. BIS 3 junior
Kritikk: 1. år. Meget god type og størrelse. Tiltalende hode og uttrykk. God hals og skulder, velutviklet brystkasse. God overlinje og beinstamme. Beveger seg meget godt med god steglengde. Bra pels.


Mange sløyfer og gavepremier. Se på de flotte vottene, de blir gode til vinteren! Dagen ble avsluttet med svømmeturer i bassenget for å avkjøle de som hadde vært hjemme i hundegården og Hailey som hadde vært med. Og ikke nok med det.... 


Det kom jammen meg ei skikkelig regnskur på hele 5mm. Det var på tide, det er ikke ofte jeg savner regn, men denne var etterlengtet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...