mandag 8. oktober 2018

Selfiqueen


I dag tok jeg med meg hunder og kamera til skogs for å ta bilder av meg. Jeg må jo leike litt modell i dag da Merethe har strikket så fin genser til meg. Når jeg hentet henne i går så ba hun meg prøve en genser og så var den til meg!


Om du ikke får sett så mye av genseren så blir det nå en dose retrievere i det minste.


Men å posere med overlykkelige flater etter en dag på jobb er ikke så enkelt. De har jo tross alt 8-9 timer med oppspart kjærlighet å øse ut til de som vil eller ikke vil ta imot. Her er det ingen valg, vil du ikke så skal du.


Når man har fjernutløser til kamera, så hender det at det er noen modeller i søkelyset.


Skautur med hunder er vel ikke mye som er mer kos enn det?


Får å få fram detaljer på genseren så tror jeg jeg må ta noen bilder uten at jeg er inni genseren. Hadde kanskje vært enklere om hundene ikke var med heller.



3 kommentarer:

  1. Så f8n genser! Kunne godt tenke meg å se fotomodellen uten hund, for genseren skyld ☺️

    SvarSlett
  2. Jättefin tröja (enligt google translate betyder genser tröja) men jag skulle också vara överlycklig om jag fick så mycket hundgos :D Massor av härliga bilder på er allihop och avslutningsbilden, med blåbär och vattendroppe, är så vacker :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...