lørdag 2. februar 2019

Gems of my life #5


Gems of my life går ut på å tolke et ord i uka. Denne ukas ord er fil. Jeg sleit litt denne uka før jeg fant ut hva slags bilde jeg skulle ta, så derfor kommer innlegget litt seint. Men bedre seint enn aldri. Noen som var tidlig ute hadde tatt ideen min, så da ble det litt for dumt å gjøre det samme. Jeg har lyst til å ha litt unike bilder for hver tolkning av ukas ord. Ukas modell ble pappa når han filer sin motorsag, så den er klar til tømmerhogsten.

15 kommentarer:

  1. Heisann, ja, sånn kan det gå, vi er flere om de samme idéene! Du er den første som har kommentert at jeg har skrevet FIL med filer, ingen andre kan ha lagt merke til det. Honnør til deg!
    Du har i alle fall en flott bilde å vise denne uka. Tror ingen andre har et "aktivt" bilde.
    Snart er det ny utfordring, så her gjelder det å finne rette motiv ;:OD). Ha en riktig go´hælj ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg så det med engang. Sikkert fordi jeg hadde samme ideen. Go'hælj!

      Slett
  2. Artig bilde, og du viser så mange flotte bilder på bloggen din!
    God helg,

    Klem, Ida

    SvarSlett
  3. Bra bild till veckans tema! Tror du är ensam om just den varianten!
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvarSlett
  4. Hahaha! Det var inte bara Vilt og Vakkert som visade upp filar, utan Marie på amosinblogg visade också en fil med en motorsåg. Å precis som jag skrev hos henne så säger jag samma sak hos dig - förstår inte hur en så liten fil kan vässa de stora bladen på en motorsåg.
    Ett toppen bidrag:-)

    SvarSlett
  5. Det är konst att kunna fila rätt! Bra tolkning =)

    SvarSlett
  6. Det är viktigt att ha rätt fil där! Bra bidrag!

    SvarSlett
  7. Bra bild. Nej, det är inte alltid lätt att vara originell, men det blev ju bra så här ändå.

    SvarSlett
  8. Vilket fint bidrag och en väldigt fin bild också. Det är ibland en utmaning i sig att hitta något som är unikt och en passande bild.
    Jag tycker du lyckades väldigt bra.

    SvarSlett
  9. En riktigt arbetsmyra-flåt arbetsfil är det du visar upp, eller kanske bäggedera? En skön söndagskväll till dig nabovän

    SvarSlett
  10. Ett viktigt arbete - det gäller att fila kedjan så den är skarp till nästa pass i skogen!
    Jag lämnar över det jobbet till min äkta hälft. Han gör det så bra.
    Klurig lösning på temat!!

    SvarSlett
  11. Det var en bra bild där vi ser hur en fil kan användas!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...