lørdag 9. mars 2019

Kort oppsummert


God helg ønskes til alle fra klanen. Snøen laver ned og plutselig er det mange varmegrader igjen. I ettermiddag ble det knallsol etter at dagen hadde startet med snøvær. Ikke helt greit å vite hva slags vær vi får i helga da, for om det er spådd gråvær så kan det bli sol og om det er spådd sol så kan det bli regn eller snø. Håper på sol på søndag i alle fall, da er det bytur med ei som står for tur.


Blir litt enklere å finne på noe mer når disse jentene er ferdig med løpetiden sin. Tessy er på topp i morgen, men hun bruker fortsatt kjeft på Mounty så jeg er ikke helt sikker på hvor hun er i løypa egentlig. Hailey skjønner vel ikke særlig mye mer enn ved første løpetiden så, men hun er fem dager etter Tessy. 


Hadde en hyggelig tur på restaurant før middag med kino etterpå i kveld, så nå er det på tide å finne senga. Må bare vente på at alle skal komme seg inn igjen etter tisseturen. Siden det ble sein tissetur på hurven, så kan jeg ligge lenge med god samvittighet i morgen. Men da våkner jeg nok før det er lyst omtrent tenker jeg. Det pleier å være sånn.

1 kommentar:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...