onsdag 20. mars 2019

Vårjevndøgn


Onsdag 20. mars kan regnes for første vårdag på nordlige halvkule – rett og slett fordi at dag og natt er like lange. I dag ble det lunsj ute i bakgården på jobb for første gang i år. Det er så godt når vårsola kommer og jeg kan sitte ute for meg selv å nyte maten min. Nå som det jobbes med sommerkroppen ble det yoghurt med granola og farris.


Etter jobb i dag var jeg en snartur innom Kappahl for å se om de hadde noen olabukser som kunne passe. Jeg tok en liten runde og plukket med meg noen bukser som så passe ut. Da jeg kom inn i prøverommet så viste det seg at det var et visst sprang i størrelsene. Disse to var akkurat like store da jeg fikk de på meg, så er størrelser bare villendene i disse dager?


Både marsmålene og målene hittil i år er oppnådd, så dette prosjektet er jeg godt fornøyd med. Måtte det holde utover i året også.


2 kommentarer:

  1. Herlig med lunsj ute.
    Ikke lett å finne gode dongeribukser, synes jeg..
    Er du fornøyd med dine?

    Klem, Ida

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...