torsdag 4. april 2019

En unik sak


Nå er det jammen snart helg igjen. Hadde egentlig tenkt meg på hagemessa på Lillestrøm, men vet ikke helt om jeg tar turen. Det er litt forskjellig annet i helga også, så da må man vel prioritere. Alt kan man ikke få med seg.


Hvit og uskyldig har vi vel alle vært en eller annen gang i livet, men etterhvert som livet skrider fram får vi vel alle litt skitt på vingene våre.


Når alt skulle være bare fryd og gammen så har jeg litt dårlig form, Sliter med både søvn og mat, men det kommer seg vel etterhvert. Jeg har aldri hatt problemer med det tidligere, for sove gjør jeg med en gang jeg legger hode på puta og maten spiser jeg når jeg er sulten. 


Det kommer en dag da du spør "hva liker du best, livet eller meg" 
jeg svarer livet, du blir sur og går og får aldri vite at livet det er deg!


To må man være


2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...