søndag 21. april 2019

Nå kan de se...


Se nå ser den på deg! Jeg og Patran var en liten tur innom Kjersti i påsken da det gikk store rykter om at de hadde åpnet øynene sine.  Patran kunne nok flyttet inn hos Kjersti noe uker, for det er ikke bare jeg som har savnet valpelukta i huset. 


Valpetiden går så utrolig fort husker jeg når jeg hadde valper her, så det er bare å nyte så lenge man kan. Pirajatennene kommer raskt nok og mer og mer møkk blir det som kommer ut i andre enden.


Koser seg på armen, sovner god og mett i armkroken.


De har begynt å stavre seg fram og klatre over hverandre for å få nærhet når de skal sove.


Alle liker å hvile hode på en annen. Det er vel sånn med oss alle, vi sover best med lyden av et annet hjerte nære. Rolig pust og ellers en god varm kropp å krype inntil. 


Hallo er du våken?


Vakre Chilli som er veldig stolt av valpene sine


Valper lukter bare herlig.


Så trøtt, gjesper kjempehøyt... 


 ...og vil aller helst sove videre og ikke koses så masse med.


Sukker tungt og faller i søvn igjen med en gang.


Skikkelig bjørnelabb


Stoppet midt i krabbingen, behøvde visst ikke helt til andre siden...


Har du sett noe så nydelig... så mørke og fine i fargen. Hannene er litt mørkere enn tispene ser det ut til.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...