torsdag 2. mai 2019

Borgergrenda Lykkeland


Idyll i Borgergrenda, og jeg har en følelse av at det ikke blir siste gangen jeg tar en liten svipptur innom hos Kjersti og Lars Birger.


Du veit du har vært litt mye på besøk når husets "herre" lurer på når Lillian kommer igjen. Om Lillian kommer snart? Må jo si at det er bedre enn at jeg får høre... æsj kommer hun nå igjen!!! Ja for jeg skal jo ikke ha valp engang, til tross for at Kjersti stadig selger inn labrador både som rase og valp. 


Gant er en kjempeflink valpepike/onkel for valpene. Inviterte valpen til leik og den svarte og jammen ble det ikke en liten valpevals på plenen.


Det ble i overkant av hundre bilder, så da er det vel med hard hånd en må prioritere noen av dem. Men kan nok tenke meg at Kjersti aller helst ville se alle sammen.


Ganske freidige disse små.


Kjærlig mor Chilli, kanskje dette er den nye Frida som skal komme i hus?


Ser nesten ut som Gant har hatt litt kontakt med pusene, men alt synes jo på svarte ting...


En kommende utstillingsstjerne. Den stiller seg opp helt naturlig og uoppfordret.


Åpen melkebar må man benytte seg av.


Det er ikke mange månedene før de er like store! De vokser så fort!


To småpelser på oppdagelses tur nedover i hagen


Den ene tispa er skikkelig mørkebrun, så om den blir bra så håper jeg det blir Frida.


Innkalling sitter som et skudd allerede.


Kan jo ikke annet enn å bli valpesyk når en ser slike flotte valper på 4 uker. Det er nå det skjer framover, en rivende utvikling fram til leveringen.


Sitt og bli


Etterhvert som de ble litt slitne så sovnet de i fanget til Patran. 


Siste sup før trøtten kommer.


Bare å suge seg fast og håpe på at det ikke glipper.


Sånne er de koseligste valpebildene synes jeg. Tålmodig mor og salige valper.


Vel bekomme


Lite skjønne disse her da...


1 kommentar:

  1. Flotte bilder av nydelige små og store modeller :-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...