torsdag 23. mai 2019

På tide med et bad


Ronja er en enkel sjel når det kommer til reinhold. Bet er bare å putte henne i badekaret så sitter hun å venter på dusjslangen.


Det kan jo ta litt lang tid da, om jeg finner ut at jeg må hente mer shampoo for den jeg hadde tenkt å bruke var så si helt tom.


Bli spylet fra topp til tå setter hun bare pris på, så jeg blir ikke våt engang når jeg dusjer henne. I motsetning til de andre som til stadighet skal riste seg. Så da er det bare å kaste klærne når de skal vaskes.


Ferdig sjamponert og klar for skylling.


Bare å nyte, når hun står på kanten er det enkelt å skylle magen for såpe.


Ronja storkoser seg og maser ikke om å bli ferdig, tror hun kunne stått der til vannet ble kaldt jeg.



1 kommentar:

  1. Men, så jättesöt hon är där hon snällt blir både blöt och intvålad :D Jag hoppas att hon njöt ordentligt av den sköna duschen.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...