lørdag 13. juli 2019

Hallingmarken


Sist helg var det Hallingmarken på Nesbyen. Da ba jeg meg selv og Bella på grilling i campingvogna til Kenneth og Ingrid som skulle være på Nesbyen hele helga. Bella tok hele campingen med storm.


Når vi grillet og spiste mat så sto hun i langline. Det tok hun på strak labb uten hverken protester eller frustrasjon. 


Terri satte pris på å få besøk, da ble det straks litt mer å følge med på. Men maten var tross alt det som var viktigst å ha oversikten på.


To jenter som passer godt på grillen.


Kokken bjudar på både mais og biff.


Bella ligger til lading før vi vi skal kjøre ned til Hallingmarken. 


Når vi gikk fra parkeringen så ante vi vel hvordan denne kvelden kom til å bli. Det var omtrent som å være A-kjendis. Det kom en hærskare med folk og bare måtte få lov å hilse på. Bare kose litt. Barer få litt oppmerksomhet. 


Så det var bare å ta henne opp på armen om vi skulle ha noe som helst sjanse for å rekke i retning scenen før Bonnie Tyler entret podiet og dro igang den ene slageren etter den andre. Jeg og Bella holdt oss bak bakere benk for å si det sånn, da var musikken passe høy.


Jeg har aldri hatt noe valp med meg noen gang som har vært slik en magnet på alle folk. Jeg sto så si rolig hele kvelden, men har vel aldri snakket med så mange fremmede iløpet av så kort tid. Så nå har jeg fått meg et skikkelig sjarmtroll for alle aldre.


På parkeringen fikk hun mat til kvelds før vi kjørte hjem. Makan til snill jente å ha med seg skal en leite lenge etter. Hun tok alt på strak labb og var med på alt. Ikke noe skepsis til noen ting der i gården nei.


Når vi kom hjem var det fremdeles litt energi som skulle ut. Da var Hailey den som lå mest lagelig tl. Hailey er helt utrolig med henne. Bella kan bite og herje med henne, og som her sette seg på hodet hennes. 


2 kommentarer:

  1. Om jag hade varit där och mött er så skulle jag också ha frågat om jag kunde få hälsa :D Vem kan motstå ett sånt litet charmtroll. Det blir spännande att se hur alla hennes kompisar hemma reagerar när hon blir störst av dem alla :) Men det är ju inte storleken som bestämmer rangordningen så det blir nog inga problem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er også litt spent på hvordan de reagerer når hun vokser dem over hodet. Hun er veldig mjuk type, så hun er nok ikke interessert i å klatre på rangstigen ennå.

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...