mandag 22. juli 2019

Lita jente. stor fristelse


Skjønnheten min. Det er ikke lenge til jeg klarer å holde henne på strake armer nei, så her er det bre å begynne å trene! Eller så må jeg være med på bildene. Nå ja det er vel ikke veldig mange som klarer å holde en leonberger på strake armer kanskje...?


Ikke vond å be om å bli med ut når hun har sovet, da er det full fart ut på plenen for å få tisset. Da tar vi gjerne en liten tur bortover jordet om hun skal noe mer etter at hun har spist. Greit å venne henne til å gå litt utenfor gårdsplassen for å gjøre fra seg.


Bella er redd for å gå glipp av noe...


Når Hailey kommer med slik en stor kvist så er det veldig fristende for ei lita jente å skulle hjelpe til med den.


Hun vet ikke helt om hun tør å ta tak i pinnen, for det kan jo hende at Hailey bare løper avgårde med den.


Kunne jeg få lånt den bitte litt tror du?


Se så fristende det er for henne, men hun klarer å la være å bite i den. 


Enda så fristende det må være for henne.


Så sparker hun. Hun sparker alle. Både meg og de andre hundene, til og med kattene får seg et spark. Skulle tro hun ville være en fotballspiller, skulle nok het Backham isteden for Bella.


Men hva om jeg gjemmer meg litt i grøfta?


Jeg blir bare mer og mer fornøyd med dette nøstet her etterhvert som hun blir større og større. Jeg gleder meg veldig til hun kan bli med på sitt første valpeshow. Morsomt om andre synes hun er like fin som det jeg synes hun er. Ja ja, det er ikke bare jeg som synes hun er fin da...


Hun trenger ikke bånd hjemme her, hun dilter i beina mine alle steder.


Etterpå ligger hun til lading igjen.  Den som sover synder ikke,,,


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...