tirsdag 16. juli 2019

Playdate med Frida


Viktig å ha litt sosial omgang med andre hunder og ikke minst noen på sin egen alder. Så her en ettermiddag dro vi til Kjersti for å hilse på Frida. Jeg tok med meg Hailey også, for hun kan trenge litt omgang med andre enn flater hun også. Hun er bare to år og ganske så leiken ennå.


Når vi kom dit så nektet kamera å virke, det påsto at minnekortet var låst. Jeg skulle flytte knappen for å låse det opp og da forsvant den plutselig. Når jeg prøvde å mekke litt på kortet så ville ikke kamera ha det i det heletatt. Så det endte opp med bilder på mobilen. Det blir jo ikke bra, for den er alt for treg.


Bella er ingen pingle, hun sa klart ifra til Frida når hun ikke var enig i behandlingen.


Til tross for at Frida er en månedstid eldre enn Bella så var de ganske like store. Det er de ikke neste gang de møtes. En leonberger legger på seg en kilo omtrent i uka, så det tar nok ikke lange tiden før Frida blir liten i forhold.


Mamma Chilli passet på at leiken gikk akkurat passe sømmelig for seg. Ble det litt voldsomt så gikk hun i mellom og skilte jentene.


Gant og Hailey engasjerte seg ikke særlig, de holdt et øye med dem og ville vel heller leike selv.


Hva disse to hvisker og tisker om skulle vært interessant å vite.


Chilli, Hailey og Gant var ikke særlig interessert i noe posering på verandaen når valpene leika på plenen.


Brudepar i hvit blondekjole og svart smoking



* *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...