fredag 27. september 2019

Året var 2011


Jeg hadde hest på for noen måneder. Knerten var en buldoser på tur og ingenting stoppet han.


Gode kompiser, bare så synd at hun han sto hos ikke var helt riktig naglet så det nyttet ikke å ha noe samarbeid med henne.


Før det skar seg så ble det mange lange turer innover i Gardhammars dype skoger.


Litt posering ser det ut til at det ble gjennom denne perioden også.


Det var vel siste vinteren jeg hadde Guro og Vesla, de ble omplassert etter røntging av bein og albuer.


Vi var litt oppe på vestsiden av Ådal og hilste på noen som hadde både sauer og hester en stund. Merethe og Patran rei noen ganger.


Det var mange kosestunder med Guro i vårsola. Hun var en skikkelig kosehund som stortrivdes på fanget.


Jeg har mange timer nede ved elva her opp gjennom årene. Man tenker bedre når det er litt vann i nærheten.


Hundene får badet og blir kvitt litt energi før vi kan gå hjem igjen.


Jeg hadde akkurat kjøpt meg nytt kamera og vi dro på fotoshoot ved Damtjern.


Ei jeg jobbet sammen med og hennes venninne. Mener også at begge jentene var med.


Med litt fantasi så får en variasjon i motivene.


Litt utstilling ble det dette året også. Lady var knallfin så jeg skjønner egentlig ikke at hun aldri fikk noe cert. Hun hadde absolutt potensialet.


Posering med Mounty


Midt i sola så er det ikke enkelt å få til noe brukbart.


Men om man ikke gir opp kan det bli bra i etterkant i det minste. Noen ganger er jeg ikke fornøyd med noen ting, men så tar jeg fram bildene igjen. Og noen er slett ikke verst.


Alle mine hunder liker å få en real klem


På høsten var jeg og Merethe på en ukes ridetur ved Beitostølen.


En nydelig uke med overnatting under åpen himmel og middag på bålet


Utstillingstrening på Nedmarken


Avslapping i sola på Holleia


Før det ble sofakos på kvelden


Var å tittet på valpekull i Strømsoddbygda, uten at det ble med valp hjem.


Eget valpekull, om dette er Tessy eller ikke er ikke så godt å si. Men det er det valpekullet i alle fall. 


Sommerferien ble tilbragt på Samos. Absolutt det beste stedet jeg har feriert utenlands. Dit kunne jeg tenke meg å dratt igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...