søndag 13. oktober 2019

Året er 2015


Hverdagen består av hunder og når en har hund så er det ikke bare jobb med dem, det er også mye kos.


Skiturer på jordet blir det mange av for å få trimmet dem i litt tempo. Jeg liker nedoverbakker, er ikke så glad i oppoverbakker.


Pelsstell trengs når en har cocker. Jeg skal ikke ha cocker igjen. 


Utstilling i Bø med Lady


Kos i vårsola nederst på jordet før den kommer opp på gårdsplassen


Kos


Agilitytrening med Ronja


Apport trening med Mounty


Hvitveisen blomstrer


En liten pust i skauen etter jobb


Go'jenta det


På en eller annen utstilling


Fjelltur på Norefjell


Blomsterjenter


Markblomstereng


Nydelige Kollsjø'n 


Evig minne om kreftoperasjonen, en bit av meg er fjernet.


Godbiter er alltid like gromt


Tur til Gråfjell med Aslaug


Toppen av Hestebrenna


Lite samarbeidsvillige hunder


Ser ut til å ha vært en våt fjelltur i og med at jeg er våt til midt på leggen.


Badetur i elva


Rusletur i havna


Ikke alltid like enkelt med selvutløser


Nede ved elva


Apport trening med Mounty


Ei lita hvil


Tur på Bukollen


Utstilling med Lady


En fotoshoot med Merethe i Deadwood på Krøderen


Krøderen


Skaukos etter jobb


God jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...