onsdag 9. oktober 2019

Året var 2014



Det virket som det var mye snø dette året, for det er mange bilder fra skiturer.


Ikke like enkelt å trene når jeg har installert det på hunderommet.


Mye kjelkeaking har det også blitt


I en aktiv hverdag er det godt med litt selvpleie når kvelden kommer.


Hundene storkoser seg når vi er på skitur på jordet


Ronja på utstilling i Bø


Etter bildene å dømme så er det mange timer i solveggen på våren også 


Patran påsto at vi sovnet begge to, hmmm kan ikke skjønne det.


Nyfødt valp


Det er så kos med valpekull


På blåveisleiting i havna


Lady er stolt mor. Når jeg har valper så tilbringer jeg mange timer i valpekassa. Ukene de er her går så utrolig raskt.


Ikke alltid like enkelt å ta bilder


Men noen ganger går det rimelig greit


Det er ikke alltid hunder er i hummør til poseringer heller


Agilitytrening på Helgelandsmoen med Ronja


Sommerferien gikk til Keffalonia, etter brunfargen å dømme så var det tidlig i sesongen


Men badevannet var deilig


Spørs om det blir en gresk øy snart igjen.


Kollsnjø'n


Geiterams som var over tre meter høy


Badevann i elva denne sommeren også


Ronja sjekker blogger


Middag på toget til Bergen


På toppen av Fløyen


Jeg og Patran hadde jentetur til Bergen


Nedre Kollsjø'n


Ronja er enkel å ta på fanget for kos, en må passe på før hun bader da er hun ikke fult så god lenger.


Mounty er oppmerksomhetssyk


Ulempen er at han aller helst skal klatre opp på meg for å kose skikkelig


På toppen av Hestebrenna


Kom igjen da


Skulle nesten tro vi var modeller


Fint oppe i havna


Eller nede i jordekanten


Blide jenter


Pelsstell er viktig før utstilling så en får noen flere sløyfer på veggen


Kollsjøtoppen


Så kommer kuldegradene krypende, men manko på snø


Kveldskos 


Jeg og Kenneth hadde noen timer i Ringerikshallen til de la ned begge squashbanene


Selfi på tur  


Det var den sommeren jeg var så sprek


Opp trappa på Vikersundbakken, verdens høyeste hoppbakke. Her hadde ikke jeg satt utfor på ski.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...