tirsdag 5. november 2019

I nattens mulm og mørke


Ta en dag av gangen, når dagen nærmer seg slutten så tenk over hva har dagen egentlig gitt meg? Hva har jeg fått ut av dagen? Kunne jeg gjort noe annerledes i dag for å få mer ut av dagen? Hva har dagens gode gjerning vært? Hva forventet jeg meg av dagen i dag, i går? 


I dag og dagen i dag har ikke gitt meg mye uten om det vanlige. Jobb med månedsavslutning og middags kos med Patran etter jobb. Ute føles det iskaldt ut, så med ti kalde ble det ikke veldig lange turen på hundene. De får få mer til helga. Om været holder seg så blir det en liten fjelltur. Hverdagene er forholdsvis like, det er når en har fri en kan finne på litt forskjellig.


Men i morgen skal jeg og Kenneth til Oslo for å få noen gode råd. Må vel avslutte kvelden med litt mat før vi drar hjem igjen. Det gleder jeg meg til. Det er ikke så ofte en tilbringer tid sammen med unga når de har flyttet hjemmefra og fått egen familie. Da er det sjelden en får litt alene tid med dem.



2 kommentarer:

  1. Vackra bilder på både kvällsnatur och fina Oliver :D
    Ha en riktigt kul kväll tillsammans med din son.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg til i kveld :) Ikke så ofte det er meg og han på tur nå som han er blitt stor.

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...