mandag 16. desember 2019

Skyddsängel


Carita spør om jeg vil vinne en liten skyddsängel. Vil du være med i trekningen må du kommentere på Caritas innlegg innen nyttårsaften. Carita har innlegg hver mandag hvor man skal finne små gleder i hverdagen. Mandagene er ikke den beste dagen i uka stort sett, så da er det fint å sette seg ned for å tenke over hvilke fine ting som har skjedd akkurat i dag.

Jeg for min del synes mandager er ganske fine dager. Da kommer Patran hjem etter å ha vært borte fra torsdag. Når jeg plukker henne opp så blir det handling av mat, så vi kan kose oss fram til torsdag da hun drar igjen. 

Mandager er stort sett en stille dag, for det har vært endel aktivitet i helgene. Etter middag så blir det stort sett ikke annet enn sofaen med noe å se på på tv, et bad i badekaret for å kose seg litt før en finner senga. Gjøre seg klar for en ny dag som som kommer og uka er en dag nærmere helga.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...