mandag 26. november 2012

Nye ideer...


Når vi var på Dog4all i går så plukket mamsen opp noen ideer som jeg skal få bryne meg på. Nja om vi skal konkurrere er nå en ting, men vi kan jo trene oss litt. Når en jaktpelsdott av en beagel kan få til slikt så må da jeg klare det så lett som bare det, mente mamsen.


Om vi er flere og trener litt så kan vi ha en sånn gruppeoppvisning mente mamsen. Ja ja, ideer er nå ikke mamsen tom for, for å si det på den måten.


Jammen var vi ikke så heldige å få se de som var på tv på fredagskvelden  i  Norske Talenter også. Dem var knallgode da, så mamsen sikter ikke akkurat mot noen lav list for oss altså!


Det var en kjempelat puddeldott der også, den gadd ikke å gå selv i det heletatt den altså!


I morgen skal jeg lære sånn! 


Mamsen har jo både trillebår og spade så vi kan jo avansere med dette...


Jeg kan liksom ikke helt se for meg mamsen som doller seg opp sånn, så om vi skal opptre så blir det sikkert ikke så sukkersøtt på en måte er jeg redd...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...