onsdag 14. november 2012

Makeover!


Man kan ikke la noen sjanse gå fra seg, det kan hende det detter noe spiselig på golvet!


Isj... så du meg....


Så ble det kos i kveld også da...


I sommer bestemte jeg meg for å koste på meg en time eller to hos skikkelig frisør. Siden jeg stort sett klipper meg selv og farger håret hjemme... ja for å være helt ærlig så har jeg vært hos frisør to ganger i livet tidligere. En gang når jeg giftet meg og en gang året etter. Men da hadde hun som klippet meg første gangen sluttet, så jeg ble ikke fornøyd. Så nå etter åtte år fant jeg ut at jeg skulle prøve lykken igjen. Prøvde å få time hos Jan Thommas, men det var bare å glemme. Da ble valget Olav Tryterud i Hønefoss, nå jobber han bare som frisør, men har tidligere stylet både den ene og den andre kjendisen i Oslo. Jeg ringte i sommer og i dag var dagen kommet som jeg hadde time. Jeg satte meg ned i stolen, løsnet toppen med håret og sa vær så god! Jeg ga han helt frie tøyler. En skikkelig makeover inneholder mer enn klipp, så jeg ble sminket og stylet også. Kjempe gøy, selv om jeg slett ikke er typen til det! Jeg kjenner Olav fra vi gikk på skolen sammen, så jeg visste litt hvor jeg hadde han da. 


Jeg ble knallfornøyd i allefall! For som han sa, jeg kan ikke style deg som en dame, for det er du ikke... Tror jeg tar det som et kompliment jeg!
Litt forskjell eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...