fredag 9. november 2012

Regn og snø, men jeg koser meg ute!


Det er godt å få på seg genser for å få varmen igjen når jeg har vært ute å løpt om kvelden. Det er ganske mørkt og vått i skauen, så mamsen så jeg var så våt når vi kom inn igjen. Gjett hva mamsen gjorde da? Tok på meg kosegenseren min. Mamsen angret bitte litt på at jeg ikke hadde fått den på meg når vi gikk ut. Stakkars stakkars meg sa mamsen, så fikk jeg masse kos og fikk ligge i favorittstolen min oppå alle putene mine.


I går hadde mamsen med kamera når vi var på tur etter byturen.


Som du ser så er jeg ganske lurvete nå, så i kveld var jeg på bordet igjen. Skal si deg jeg ble flott. Nå er det bare noen små justeringer igjen i morgen så er jeg klar for søndagen. På lørdag skal både jeg og sekretæren bades og shinnes så dette blir gøy!


Her er pelsdottene sammen med meg på tur. Gøy med tur på dagen, da kan jeg løpe føre og være sjef!


Det er ikke bare fart og spenning i livet mitt heller, jeg må jo ha tid til å sjekke ut saker også...


Nope ikke noe interessant det der, da kan vi gå videre...


... nå ja, kanskje ikke gå da...


Pelsdottene følger etter når de tror at jeg har funnet noen gode lukter, men jeg så bare mamsen jeg !


Her bor jeg og pelsdottene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...