tirsdag 27. september 2011

NKK terminliste

For de som liker utstilling er neste år allerede under planlegging. Terminlisten for utstillinger er lagt ut på NKK sin side på nettet. Retrievere har utstilling i Letohallen til høsten, det skal bli spennende for der har de ikke vært tidligere. NKK Bjerke kolliderte ikke med sydenturen som er bestilt, men NRK Gjøvik er dagen før vi kommer hjem. Ikke verst det da.

I morgen skal jeg til dyrlegen med Malin for å sjekke om det er tom eller full mage, det blir i allefall spennende! Første oktober er det klart for aktiv med jobben igjen. I går fikk vi skritt tellerene på jobben så i dag hektet jeg den på meg for å se ann nivået siden i fjor. Ser at jeg må legge meg litt hardere i selen for å opprettholde forrige års innsats. I år er det ansatt noen nye som er rimelig aktive til tider, så skal jeg ha noe sjans på gavekortet i år må jeg virkelig stå på. 1. oktober er lørdag, så da er det bare å satse på finvær og ta en fjelltur for å få en "flying start" på konkurransen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...