tirsdag 26. mars 2013

Klipp og trix


Jeg er direkte lekker påstår mamsen! 


Det er herlig med sånn hjemmepåske som vi har i år. Da kan jeg få det akkurat som jeg pleier og mamsen har god tid til å trene masse med meg. I dag har vi øvet på BUKKE som vil lærte på kurs. Jeg har blitt skikkelig flink til det altså!


Jeg kan DANSE også.


Noen ganger ble jeg vel ivrig, så det tok litt av for meg. Men trening er jo kjempegøy da!


Vi avsluttet treningen i dag med noen hopp.


Etter så mye trening så fortjente både jeg og mamsen en hvil i solveggen. Mamsen påsto at jeg snorket, men fine ladyer snorker da virkelig ikke!!! Men det kan hende jeg duppet av bitte litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...