lørdag 2. mars 2013

Blåsbort dag i Hundremeterskogen


Jeg, mamsen og pelsdottene prøvde oss på tur i dag, men det var ikke noe særlig. Jeg holdt på å blåse bort. Vi gikk opp  i skauen, men det var ikke noe særlig bedre der.


Det hadde blåst masse barnåler av buskene som satte seg fast i pelsen min når jeg labbet litt på egenhånd. Mamsen mente jeg godt kunne holde meg til stien, for da var det ikke så mye trøss som festet seg til pelsen min. For skal jeg være sånn showgirl i ringen så må jeg ha litt sånn upraktisk lang pels. Ja ja, for skjønnheten må man lide... bitte litt kanskje...


Men noen kvister kan jeg vel få samle meg?


Jeg må følge etter alle lukter, så mamsen gleder seg til snøen går, for da skal jeg få prøve meg på blodspor. Lurer på om det er noe spennende, men lukter det godt så kan jeg da prøve meg...


Koser meg på tur med de andre pelsdottene jeg...


Nydelige mamsejenta jeg!


Hey MAMSEN ikke gå fra meg da!!!


Må ikke inbilde deg at du kan finne på noe uten at jeg skal være med altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...