onsdag 6. mars 2013

Nå er det snart ...


I dag har mamsen vasket og ordnet valpekassa til småpelsene. Etterpå fikk vi en tur på jordet før mamsen solet seg litt igjen.


Nå er det ikke mange dagene til jeg og mamsen skal på kurs. Det blir spennende det! Tror jeg og mamsen gleder oss like mye... For mamsen har lovet at da blir det masse godbiter på meg om jeg gjør som mamsen sier!


Noen ganger så må det sjekkes ut ting utenfor løypa også, og det går rimelig greit etter alt dette vindværet. Da er det ganske hardt alle steder.


Se hva jeg fant!


Men det var flere som fikk med seg at jeg fant noe, så da MÅ  jeg passe på at de andre ikke tar det.


Happy må bare holde seg unna vedtreet som jeg fant altså!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...