torsdag 28. mars 2013

Skjærtorsdag


I dag heter det visst skjærtorsdag sier mamsen. Nok en sånn påske ting som ikke gir noen mening. Jeg har ikke skjært meg i dag, ikke mamsen heller eller noen andre jeg kjenner. Men noe har tydligvis skjært seg i dag ett eller annet sted... I morgen er det langfredag, har den flere timer den eller?


I dag ble det ikke skitur, men en tur langs veien for å se på påsketrafikken. Det var egentlig ikke så ille mente mamsen, for vi slapp å vente for å komme over veien.


I dag har jeg både gått tur og leika med Patran, så i kveld ble jeg skikkelig sliten.


Jeg har fine avleveringer så mamsen tenkte kanskje hun skulle prøve med noen dummyer i morgen.


Nå skal jeg ligge på sofaen og snorke resten av kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...