fredag 1. mars 2013

Noen som har det!


Har inntrykk av at jeg er den eneste som ikke har vinterferie i  år! Merethe var hjemmom en liten tur for å bytte hund. Så nå er det Tessy som koser seg på Hole Hotell med fri leik på isen på Tyrifjorden dagen lang i strålende solskinn!


Om kvelden er det pus som får testet reaksjonen sin, men pus i fart er ikke så gøy lenger. Men Tessy må passe på så ikke pus flytter inn i buret hennes!


Hjelper ikke mye på hummøret når en ekkel datter sender dette bildet til meg på telefonen med underteksten  "bare fordi jeg vet at du sitter inne på kontoret STORT SMILEFJES" Godt jeg hadde fri fra jobb på onsdag så jeg fikk en viss følelse av ferie etter husvasken og klesvasken. Men det er vel det som er ferie da?

Men en titt på yr.no for morgensdagen øyer håp for mange varme grader og sol fra skyfri himmel! Da er alle ungene borte, Leif og Patran skal på svenskehandel, og de andre er hos kjærester... Tyder på skikkelig nyyyyyyyyyyyyyte dagen dag ute i sola uten å gjøre noen ting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...