mandag 4. mars 2013

Kos med mamsen


Når mamsen er med oss pelsdotter og leiker i snøen, da koser vi oss og tar litt av altså.


Men når jeg skal posere med mamsen, så kommer alle sammen og vil være med på bildet også.


Jeg prøver etter beste evne å redde mamsen fra en stor knipe som dette utvikler seg til...


Jeg er faktisk den eneste som kan posere på bilder altså!


Jeg er lekker, synes du ikke?


Mamsen er ikke så aller verst hun heller da, men hun er gift hun og har fått de kullene hun skal ha. Det er liksom jeg som må posere for å få meg en mann i livet. En mann du liksom, jeg har nå tydelig hørt at pelsdotter har en ny pelsdott for hvert kull. Selv om en pelsdott gir knallfine småpelser, så kan en jo prøve ut en ny pelsdott. Mamsen har funnet et par pelsdotter som hun kunne tenke seg. Ja ikke til seg da, men som skal hjelpe meg med småpelser. Men jeg må jo vente i minst ett år til! Greit å kunne teste sånne småpelser som er Happy sine først da, så får jeg se om jeg skal være enig med mamsen sine planer om småpelser for meg...


Alle pelsdottene er glad i mamsen.


Til slutt så akte både jeg og mamsen ned fra haugen og de andre pelsdottene løp etter.


1 kommentar:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...