fredag 1. mars 2019

Sommerkroppen 2019


Så var det hælja! I går var jeg skikkelig sprek, først var det skitur på jordet med hundene før jeg og Hailey tok en tur til Sokna for en runde rundt Blystad sammen med ei venninne. Godt å få luftet litt på kroppen og tankene innimellom. Etter jobb i dag var det handling som sto på planen, angret litt på at jeg ikke handlet etter jobb i går. Men da kjentes det fryktelig lurt ut at jeg handlet i dag isteden. Tenke seg til det da gitt...


Når varene var ryddet bort så hadde jeg litt tid før det var på tide å lage middag til Merethe og Marius kom. Da var det ut på skitur med hundene, det går rimelig raskt i nedoverbakkene og rimelig seigt i oppoverbakkene. Hard skare er vel ikke det ideelle å ikke klare å holde seg på beina på, men hittil så har det jo gått kjempefint. Hundene får virkelig løpt og strekt seg ut for full energi, så om kvelden snorkes det rimelig høylytt her. I dag dro Hailey igang løpetiden sin også, så når mars er over så er det rolighet i heimen igjen regner jeg med.


Om man går for Maserati og sixpack så må man vel gjøre en bitte liten innsats selv også. I januar ble det 133.86 km, til tross for kortere måned så ble det hele 143.97 km i februar. Jeg ligger over månedsmålene mine og bra ann på årsmålet også. Men jeg kan vel ikke legge opp til økning hver måned, da kan jeg fort bli sprek før det er desember.


Jeg har en god treningskompis på treningsopplegget, for Hailey skal også anlegge sommerkroppen 2019. Jeg har planer om litt premiering på henne så da må sommerkroppen bli intakt for oss begge. Planen er å ta den snille varianten med aktivitet og manko på brus og annet søtsaker eller potetgull i uka  Så er det brus og litt is i det minste i helga. Noe slit og ut av noen komfort sone er helt utelukket. Det er ikke såååå nøye liksom, det gjelder ikke livet å gå ned noen kilo, men det hadde ikke vært så dumt.


Så var det mars og nye opplevelser og mål skal sjekkes ut, så får vi se hva måneden har hatt å by på når april nærmer seg. Nyt helga, det skal jeg!

2 kommentarer:

  1. Det er en god plan, samme som min. Akkurat passe streng 😂 Lykke til!
    Og god helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant, om en er for ambisiøs så skjærer det seg jo uansett, så en får begynne pent og fullføre tenker jeg. Så får en spise godteri på lørdager og i september igjen ;)

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...