tirsdag 18. februar 2014

Prosjekt smekker


Lady har begynt å legge seg ut litt og pelsen er ikke så tett på magen lenger, så der er det nok småpelser på gang.


Men det blåser Mounty i, han har inntatt horisontalen etter kveldens tur. Venter bare på morgendagens frokost.

* *

Etter jobb i dag ble Svigermor med på Squash, siden Kenneth ikke er helt god i ryggen. Så nå har vi avtalt Squash hver mandag framover. Det er kjempegøy da!

Nå har jammen meg halve februar gått også og bikinisesongen nærmer seg fortere enn jeg når målet er jeg redd. SÅ nå blir det opptrapping! Her er morgendagens trening etter turen med hundene.

* *

Om seks uker så er det april måned! Ganske hardt program dette her, selv om de står at det er level 1. Problemet er vel hva jeg spiser, så nå ble det ikke noe godtehandling til meg når jeg handlet inn til helga. Bare til de andre.


1 kommentar:

  1. Det verkar som om Mounty är först i frukostkön... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...