lørdag 8. februar 2014

OL i sushi


Velkommen til OL! Nå er vi rett inne fra kjeller'n og vi skal ha OL i Sushi. 


Nå som mamsen har kjøpt seg fjernutløser til kamera så kan jeg ordne alle bildene til bloggen selv!


Mamsen var litt kip i dag da, hun sa at det ikke var noe OL i sushi. Haaaa det sa de på radioen så der tar mamsen feil. Jeg ba Merethe sjekke det opp på data'n så jeg kunne vise mamsen at hun for en gangs skyld kunne ta feil. Men Merethe fant ikke noe om OL i sushi. Alt vi fant var OL i Sochi! Jeg og Merethe ble raskt enige i å ikke fortelle noe om det til mamsen... er jo lov å håpe på at hun ikke nevner noe mer om det...


Når Patran var på butikken i dag så så det ut som det var OL i potetgullhopping også... nei jeg og Merethe holder en knapp på mat OL vi da...



1 kommentar:

  1. Vilken smart matte du har som köpte en fjärrkontroll till dig! Bara att sätta tassen på och trycka till! Ska bli kul att se dina bilder! Grattis till guldet! Det blir säkert fler såna medaljer till er i sushin även om ni inte kunde hitta nåt på nätet... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...