tirsdag 25. februar 2014

Kaffe, kaffe, kaffe...


Man skal da ikke ta det med ro selv om man har ferie?


Pingle!


Nei servering er ekstra arbeid det, det driver vi ikke med...


En får nyte skiføret så lenge det er her.


Full fart, vi trenger alle trim...


Når du kommer et sted så blir du bedt på kaffe, når folk skal møtes så er det kaffe, når noen kommer så er det kaffe. Når de kommer på jobb, så er det jammen meg kaffe før de gidder å starte med å gjøre noe. Jeg er så lei kaffe. Det må da gå enn å gjøre noe som helst uten kaffe!!! Jeg for min del får gjort alt jeg skal og mer til uten kaffe. Ikke trenger jeg kaffe for å få gjennomført foreldremøte på skolen... Lurer på om jeg skal by folk på vodka når de kommer og når jeg skal gjøre noe så må jeg ha vodka...? 

1 kommentar:

  1. Kaffe är livets dryck, utan kaffe stannar Sverige och utan kaffe blir jag otroligt sur och grinig, ja rent av livsfarlig på morgonen!!
    Så kaffe är viktiga saker!!!
    Helena.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...