onsdag 19. februar 2014

Mamsens fridag


Etter at vi hadde fulgt Patran til bussen i dag så gikk vi lang tur. En hel mil ble det! Vi måtte passe på å gå nå mente mamsen, for snart orker ikke Lady å gå så langt. Hun har begynt å bli litt rund i magen og spiser som en hest, så om 23 dager så kommer det mange småpelser sier mamsen. Husker sist det var sånne småpelser her som jeg måtte passe på hele tiden, så det skal bli knallgøy!


På fredag skal jeg vaskes og klippes skikkelig, for på søndag skal jeg på beautykonkurranse i Bø. Da må alt være i skjønneste orden sier mamsen.


Etter den lange turen i dag så hvilte vi litt inne før vi gikk opp i skauen for å ta noen bilder. Der var det så hard snø at til og med mamsen gikk oppå!


Der er det lenge siden vi har gått, så det var så mye å snuse på for å få full oversikt igjen!


Om jeg graver her så finner jeg sikkert sommeren!


Selv om det er mye snø, så er det ikke så mye at gjerdet i skauen er borte. De andre pelsdottene klarte og hoppe over det, men jeg måtte pent holde meg på innsiden.


Jeg har snuta i bakken hele tiden, så bare snøen forsvinner så skal vi trene spor har mamsen lovet meg. 


Lurer på hva jeg finner om jeg følger et sånt spor som mamsen prater om...?


Kanskje jeg finner sånne kjempespor etter ulv! 


2 kommentarer:

  1. Självklart är det nosen i backen som gäller! Man är väl ingen fågelhund heller... Kramis!

    SvarSlett
  2. Så mycket snö du har! Hos mig är den borta! Så jag får börja rulla mig i blåbärsris. :)
    Tänk att du väntar smått! Tillsammans med Lady då, för så klart väntar hon också. ;)
    Du blir säkert en superbra barnpasserska. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...