lørdag 8. februar 2014

OL eller o.l ett fett?


Winterwonderland


¨Kan ikke si jeg er veldig sportsinteressert, om de norske gjør det bra eller dårlig er ett fett. Men det er jo mange som er aldeles gale og tar ut ferie og benker seg til Tv'n 24 timer i døgnet mens det varer! Da er dodøra på gløtt og nåde den som går i mellom synsvinklen. Jeg er glad jeg har et forholdsvis sportsfritt hjem. 


I dag måtte vi teste fjernkontrollen til kamera. Øvelse gjør mester, men den virket i allefall!


Tror det kan bli mange fine bilder framover jeg. Litt øvelse så blir sikkert hundene med i litt mer ordnede former også. De er jo vant til å posere for kamera, så det er bare å få til at de sitter rolig når jeg går et annet sted uten å ta med kamera.


Patran


Den vordende mor leiker dronning på haugen. Har begynt å få valpefor nå, så iløpet av uka så bør hun begynne å legge seg litt ut.


Ikke alltid like vellykket valg av bakgrunn, men når den tar bilder med selvutløser så er det ikke så greit å se alt før en ser på bildene etterpå.


Mounty er serdeles hjelpsom til tider. 


Flokken linselus.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...