søndag 2. februar 2014

Snøhulevakthund


Patran har begynt på snøhula si igjen, nå som det har snødd så mye i det siste så har det blitt en stor haug med snø på gårdsplassen igjen.


Når man er sånn vakthund så må man gå vaktrunder for å sjekke om det har kommet noen inntrengere.


Samtidig som jeg må sjekke at hun bygger skikkelig så den ikke raser ned over hodet på oss når vi skal begynne å bruke den igjen.


De andre pelsdotta er veldig nysgjerrige på den veldig viktige jobben jeg gjør.


Kanskje jeg burde ansette en assistent?


Men det blir ganske mye jobb da å administrere sånne assistenter... må vel kanskje tenke litt på den saken før den settes ut i live.


Orden i rekkene!


Patran

Men nå må jeg inn for å tørke litt, for jeg skal være med papsen og skrive timer på jobben hans ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...