tirsdag 2. februar 2021

Gems weekly photochallenge #5

blodfjell

En stund for noen år siden drev jeg med Geocaching. Det ga mange flotte turmål, men det var ikke fult så morsomt lenger når jeg hadde plukket 1000 stykker. Den 1000. cachen ble en flott tur til Blodfjell i Krødsherad på 750 moh.

blodfjell

Men når en har funnet et rundt tall så ble det skikkelig skåling for å feire. Jeg og Åse hadde timet det som funn nummer 1000 på oss begge, så da ble det riktig festlig formiddag i mai 2017.

blodfjell

Ukens ord er Skåla


skåle

Marsipankake hører også med på feiring.

blodfjell

Takk til Susanne som har denne fotoutfordringen gjennom året. I år er det verb. Man skal jo oversette de fra svensk før en har en viss ide om hva en skal poste bilde av. Jeg synes jeg klarer meg ganske greit jeg.

16 kommentarer:

  1. Du klarer deg fint synes jeg både med norsk/svensk, geocaching, fotografering og nå her å ta en skål! Gratulerer :-)

    SvarSlett
  2. Stort grattis! Bra jobbat!Och visst skulle ni fira detta. Skål! Ett fint bidrag!

    SvarSlett
  3. Fantastiskt bra jobbat och ett perfekt bidrag till temat såklart! Det skålar jag gärna för:-)

    SvarSlett
  4. Väldigt bra jobbat! SKÅL!

    SvarSlett
  5. Heisann, skål for dere, godt fortjent!

    SvarSlett
  6. Så roligt att du också hållit på med geocaching, jag håller fortfarande på men inte så aktivt under vinterhalvåret. Tyvärr firade jag inte så där flott när jag tog min 1000:e geocach, Får försöka fira desto mer när jag kommer till 2000 stycken.😊

    SvarSlett
  7. Grattis! :-)
    Det var ett fint firande och fina bilder.

    SvarSlett
  8. Jag har inte sysslat med geocaching, men tycker det verkar vara kul. Att hitta något så på den höjden och dessutom den tusende måste vara värt att skåla för :)

    SvarSlett
  9. Wow. 1000 st. Bra gjort, klart värt en skål.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...