fredag 13. mars 2015

Hjelpsomme sjeler


Når det er noe som skjer, da møter vi mannsterke opp for å hjelpe til.


For alternativet å gå glipp av noe er et ikke eksisterende alternativ i en flat coateds liv.


Hæ?


Lady stikker av med lokket


Nei får en ikke tak i lokket så får en finne noe annet å bite på da...


Eller rett og slett bare snuse...


Nå som det smelter så er det drikke til alle over alt. Jeg venter nå til jeg er inne igjen jeg da.


Tessy & Lady


Fult fokus


Mounty


Viktig å få med seg alt som de andre driver med.


Man kan jo ikke la en slik mulighet gå fra seg.


Da er det full fart igjen


Så er det bare for meg å skygge banen så jeg ikke blir løpt ned.


Men det gikk greit denne gangen også...


Mounty & Tessy


Kom og ta meg om du kan...


Full forpleining 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...