søndag 1. mars 2015

Ingen mams i helga


Mamsen har vært på oppdretterskole i hele helga, så jeg har koset meg med Merethe denne helga. 


Kjempeflaks for meg så er Merethe like glad i å ta bilder som det mamsen er.


wow, da kan jeg skikkelig showe litt foran kamera og hun kan bare knipse ivei!


Ja for Malin er det ikke særlig show i lenger altså, så jeg må jo showe litt for henne også... ikke sant?


Gamle dama prøver jo da, men det er ikke så interessant synes jeg da.


Nå er vinterferien over og det er slutt på at Patran er hjemme hele dagen og vi kan late oss i senga omtrent til mamsen kommer hjem fra jobb.


Men det er jo snart noe som heter påske da! Da er det enda lengre fri! Mamsen har laget ny påskegenser til meg. Bare litt småfesting av tråder og litt så er den brukbar. Da kommer jeg til å se ut som en lodden kylling.


Ha en knallfin uke videre! 

2 kommentarer:

  1. Blir intressant att se dig som kyckling i påsk :D
    Jag tycker att Malin åtminstone är riktigt duktig på att rulla i snö, men du är förstås vackraste och finaste yrvädret i hela Norge! Minst!!
    Jag och matte sitter här och bara ler över alla fina bilder som Merethe tagit.
    Kasper

    SvarSlett
  2. Du är verkligen stilig i den rosa tröjan! Det blir kul att få se dig som påskkyckling när matten fått ordning på trådarna. Merethe fick ju många fina bilder på dig när du showade framför kameran... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...