mandag 9. mars 2015

Snø og is


Jeg får ta bilder av snø og is så lenge jeg kan. Jeg har en følelse av at i år blir det fort vår og da blir det søle og vann isteden for is og snø.


Om man bøyer seg litt ned så ser det riktig så vakkert ut.


Om man hever blikket så er det ikke fult så enkelt motiv. Om man har flaks så sitter den rolig så man får tatt et bilde eller to.


Denne toppmeisen var mest opptatt av å spise.


Før den flakset til neste kvist


Når runden var over med fotoapparatet så satte jeg meg i solveggen for å slappe av litt,


Malin vil ha kos så sant sjansen byr seg.


Lady på feil side av gjerdet


Det tiner mye om dagen


Vannet drypper i solveggen


1 kommentar:

  1. Vilka otroligt vackra bilder. Inte många foton kan bli så vackra som när man tar bilder på snö och is. Men skönt är det förstås när våren börjar smyga sig på, vi längtar efter värme nu :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...