mandag 9. mars 2015

Agility på gang


Nå som sesongen snart er igang igjen så har jeg startet treningen hjemme. 


Patran er mer gavmild med godbitene enn det mamsen er.


Men innimellom så er hun litt treg med å finne dem fram, så da må jeg mase litt for å få.


Mounty er også ganske interessert når det er snakk om godbiter, men han har ikke skjønt at han må jobbe for dem.


Men han fikk en da...


Fult fokus på godbiter


Men jeg river ikke


Satsen er vesentlig


Da får man riktig drev over hinderet


Så må jeg sitte å vente igjen.


I svevet


Gleder meg til treningen starter igjen.

2 kommentarer:

  1. Man kan nästan tro att du är en fågel... Kramis!

    SvarSlett
  2. Åh, så du svävar och riktigt flyger fram! Du har ju inte vingar förstås, annars skulle jag tro precis likadant som Ludde nästan gör. :D
    Sån tur du har, med en så givmild Patran!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...