lørdag 7. mars 2015

Det går i crufts


Jeg er litt sånn opptatt om dagen altså. Mamsen har laget så vi kan se på data'n om kvelden. Vi ser på andre pelsdotter som er kjempeflinke. Crufts heter det, men de er nok litt flinkere enn meg og mamsen altså. Tror kanskje ikke vi gidder å trene så mye så vi kommer dit altså... 


Ellers så har mamsen montert påskegenseren min.


Nå syns jeg godt på lang vei.


Genseren er kjempe myk og god og varm.


Bustenellik kaller mamsen meg nå, så nå kommer nok saksa fram før vi skal på utstilling neste helg.


Kanskje jeg skal ha med påskegenseren til Kristiansand?


3 uker så er det påske, da har mamsen fri hele uka. Tipper vi skal noe spennende noen av dagene i allefall. 


Malin har lyst på sånn genser hun også. Men mamsen sier at hun ikke trenger sånn genser. 


Jeg er ganske flink til å ligge rolig når mamsen skal ta bilder av meg,


Se dit sier mamsen og peker, da er jo jeg så nysgjerrig at jeg ser dit da.


Etterpå satte jeg og mamsen oss i solveggen ved hundegården for å bli brune!


Selvsagt så måtte jo Malin få litt kos også, men hun fikk ikke sitte på fanget til mamsen da.


Når mamsen soler seg så åpner hun bilen så vi pelsdottene ikke behøver å ligge på snøen å vente.


3 kommentarer:

  1. Oj vad söt du är Ronja, som en liten påskkyckling.

    SvarSlett
  2. Du är fantastiskt fin på att posera! Extra gulgullig är du förstås i din gula påsktröja! :D
    Du är ju största värsta modelejonet - menar modelejoninnan - alltså!
    Kasper

    SvarSlett
  3. Så flott genser Ronja, visste du at jeg elsker gult ;-) Suss fra Tassen

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...