søndag 22. mars 2015

Travel helg


Hadde nesten helt glemt å blogge jeg.


Jeg har hatt det så travelt i helga altså, det smelter jo for hver dag så da er det stadig nye lukter som kommer fram fra snøen.


Disse andre pelsdotta prøver å gjøre en god jobb med sjekking, men jeg stoler ikke helt på dem altså. Tenk om de finner en ny lukt og ikke sier i fra til meg?


Du husker å ta bilde av meg da mamsen, ja sånne av bare meg og ikke de andre pelsdotta?


Må jo bare minne henne på det altså, tragisk om hun skulle glemme det liksom...


Når vi var nesten hjemme igjen så prøvde dem å løpe fra meg, men det klarte de ikke nei!


Jeg stoppet for å vente på mamsen jeg. Man skal være snill og omtenksom mot dem som gir en mat veit du.


Kommer du mamsen?


3 kommentarer:

  1. Helt klart uppfattat, den som ger en mat, måste man va snäll emot.

    SvarSlett
  2. Man ska absolut kolla alla dofter och sånt själv.
    Förresten - ingen risk minsann, att matten inte kommer ihåg att ta bilder på bara dej!!
    Du är ju bara vackrast!!!
    Kasper

    SvarSlett
  3. Bäst att vänta på matten! Om hon kommer bort blir det väl varken mat eller bilder... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...