fredag 20. mars 2015

Agility trening


I dag fikk jeg lurt med meg mamsen på agilitytrening igjen. Det var bare oss der da, men det er mer enn nok for meg og mamsen det. Mamsen satte opp slalåmen, men den husket jeg ikke så mye av lenger, men det gikk bedre etterhvert.


Jeg var flinkere enn Tessy i allefall, for hun måtte ha bånd på seg.


Mamsen testet hvor mye jeg husket av alle hindrene før jeg fikk gå en liten bane.


Noen hindre satt som et skudd fortsatt, da kunne mamsen bare si "over" og jeg spant avgårde alt jeg orket.


Jeg husket til og med at jeg måtte ta det rolig ned på andre siden, for jeg måtte jo ha alle fire beina på det hvite feltet.


Knallbra sa mamsen


Hopphinder er jo bare barnematen da.


Jeg reiv ikke en eneste gang jeg.


Ikke alle bildene som ble like tydelige, for jeg var jo så kjempe rask.


Mamsen lo av meg når jeg var så ivrig etter å gå hindrene etterhverandre.


Jeg bare spant over på den andre siden.


Snu og over sa mamsen, så var jeg på vei tilbake igjen.


2 kommentarer:

  1. Sånt där är riktigt kul bara man slipper tunnlarna. Du såg ju ut som rena agilitymästaren... Kramis!

    SvarSlett
  2. Hahaha! Den där tredje bilden nerifrån, där Ronja är i full fart över det vita fältet på hindret.... underbar!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...