onsdag 25. mars 2015

Snart påskeferie


Den ene dagen summer biene rundt blomstene i bakgården når jeg sitter ute og spiser lunsj på jobben. Dagen etter så laver snøen ned til den store gullmedalje. Våren er en herlig tid... 

¨
Bien var for opptatt av årets første nektar til å bry seg døyten om å posere for fotografen.


Til tross for fridag i dag så ble det skikkelig slaraffenliv dag. Tenk jeg dro til by'n og endte opp i en butikk i flere timer! Tenk jeg i butikk, uten å tenke på at nå er jeg ferdig og ut igjen innen 10 minutter. For i 10 minutter i en butikk, da har jeg vært der i evigheter! Sniff Å Snute er tydeligvis verdt et besøk. 


Hos Sniff Å Snute så har dem påskeegg til hund og katt. Klart da ble det egg på hundene. Jeg ble sittende og slarve litt med Anita og en annen nabo som var på besøk i butikken for å sosialisere valpen sin. Når jeg hadde drikket opp kakaoen så kom Athina for å sitte på fanget. Da ble det så mye kos at hun sovnet. 


Påskegodt på hele gjengen!


Jeg rakk å handle litt mat også før jeg dro hjem igjen. På formiddagen var jeg på tur med hundene i skauen. Der var det ikke snøfritt lenger for å si det sånn. I natt datt det ned 20 cm med tung nysnø. Det var ingen enkel jobb for en cocker på tur. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...