tirsdag 1. september 2015

Kos med pelsdotter


Tessy, Lady, Mounty og Malin


Ny måned og nå er det offisielt høst. September er årets første høstmåned. Nå er det bare snøtt fire uker med jobb før jeg skal ha en uke ferie. Den skal i allefall nytes på fjellet. Om det blir en langtur eller om det blir småturer hjemmefra har jeg ikke helt bestemt meg for.  Men det hadde vært gøy med en tur til Geiranger nå som vi har sett Bølgen. Bølgen var en bra norsk film, minnet mye om Titanic egentlig. Så hadde du sans for den så kan du jo ta deg en tur på kino.


Posering er ikke så interessant for disse firbeinte når jeg ikke er bak kamera. Da styrer de egentlig mest med hverandre.


Med fjernutløser så er det bare å knipse løs og håpe på at det blir noen bra bilder i det minste.


Bare å nyte skauen, myk pels og solens varme stråler. 


Våte kjærtegn er jeg ikke fult så begeistret for, men Mounty er veldig gavmild med dem.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...