onsdag 16. september 2015

Tyttebærskogen


Serriøst mamsen, skal jeg ikke få være med engang??? Hallo du må jo rydde plass til meg!


I dag dro jeg med meg mamsen til skogs før hun skulle til Hønefoss for å handle.


Mamsen gjennomskuet meg da, klart jeg var på blåbærjakt!


Vi kom over et sted som jeg ikke har spist tidligere i år, der var det fremdeles mang å lange i seg.


Nå er jeg mett, da kan vi gå videre.


Kanskje vi finner mer lenger opp?


Vi kan gå denne runden vel?


Her var det masse vann etter alt regnet og i morgen skal det regne ennå mer. Kanskje det blir en hel elv her!


Mengder med tyttebær fant vi i skauen.


1 kommentar:

  1. Där var det trångt i bilen! Bättre plats i skogen med både blåbär och lingon... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...