fredag 25. september 2015

Frædda'n på by'n


Down town by night...


Jeg og Tessy er sånne ungdommer. Og når man er ungdom så pleier man å ut på by'n på fredagskveldene og helgene. 


Egentlig skulle vi plukke opp Merethe som skal være hjemme i helga, men bussen var forsinket fra Oslo. Da kunne vi jo benytte anledningen til å sjekke ut bylivet på kvelden.


Jeg har aldri vært på byen når det har vært mørkt tidligere, det kommer av at jeg ikke har vært voksen det, sier mamsen. Men nå må jeg benytte anledningen før jeg før en drøss med småpelser. Mamsen venter bare på denne løpetiden igjen.  Blir spennende det, for da skal jeg utenlands for å finne meg en svenske.


Godt jeg er en tålmodig sjel...

2 kommentarer:

  1. Men vad kul! Kommer du till Julita och mig då?

    SvarSlett
  2. Oj vilken modig tjej du är, jag tycker stan är helläskig på dagen.På natten skulle jag definitivt inte våga va där.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...