mandag 7. september 2015

Ny uke nye muligheter


Etter å ha tilbragt en hel dag på EDS, så ble det ingen tur på noen av hundene når jeg kom hjem i går. Ronja var rimelig sliten etter å tusle i beina på meg nesten hele tiden. Hun lå kun i bur når vi var ved raseringen. Så måtte hun jo ut og luftes litt for vann og tisse, før hun var tilbake i buret.


Vi var i en annen ring for å hilse på Toni som jeg har tenkt å bruke på henne når hun får løpetid, så var vi en tur ute alle fire. Toni var en knallfin sjarmerende cocker, så nå er det i boks. Da er det bare å vente på løpetid.


Det ble mange bilder fra mange knallfine hunder, men noe optimale fotoforhold var det ikke i finaleringen, så det ble så som så med bildene når jeg kom hjem. Jeg bare lastet dem inn på datan for å plukke noen få jeg kunne bruke blant annet på FB siden Harley gjorde det så bra.


Resten av bildene kommer i morgen tenker jeg, så det er bare å følge med.


Alt regnet i det siste har gått hardt ut over maurtuene, noen har store huller etter barnåler som har blitt med vannet videre.


Hele maurtueprosjektet er en evig rund dans og til tider et evighetsprosjekt, det virker som om de aldri synes at tua blir stor nok. Det må bygges og bygges og utvides i alle retninger.


Sterke iherdige små skapninger


Jeg har ikke lagt merke til alle maurtuene tidligere, så enten har de blitt mye større, eller så har de rett og slett blitt flere på kort tid.


Endel sopp er forholdsvis fast og fin ennå, men mange er bare en våt suppe som ligger som små klæsjer på bakken


Blåbærene har holdt seg på riset, så det er fortsatt bare å forsyne seg for hundene


Nja, ikke bare hundene som spiser da, jeg synes blåbær er godt selv også jeg.


Det er ikke fult så mange lenger, men det skal noe til når hundene spiser hver gang vi går forbi


Når en har spist så er det viktig å vaske seg


Får man til et bad så er det helt optimalt


Det er ikke så mye fart i humlene lenger når det er blitt kaldere og ikke minst når de er blitt våte av regn


Ha en fortsatt trivelig uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...