tirsdag 8. september 2015

Kornet i hus... gjett hva som skjer...


Lite jeg er knallheldig da som har et stort jorde å løpe på med andre pelsdotter! Tessy og Malin sier ikke nei takk til en runde eller to på jordet dem.


Da er det bare å løpe og løpe alt jeg orker!


Mamsen lurte på om jeg kunne stå rolig i to sekunder så hun kunne få tatt noen bilder av meg, ikke bare sånne gråsvarte fartsstreker bortover jordet.


Hå nei! Det får vi ta seinere i dag...


Det er så gøy når det ikke er noe på jordet og alle pelsdottene kan løpe alt de orker over hele jordet!


Jeg kan gi deg et hint, jeg er ikke sist!


Jeg er aldri sist, det er mamsen stort sett...


Jeg følte meg nesten som en filmstjerne når vi holdt på nede på jorde. Jeg løp jo så fort at jeg skulle hatt en stuntmann!


Det er mest gøy når jeg får ertet på meg noen av de andre pelsdottene til å løpe etter meg.


Men da kom mamsen med den skikkelige mamsestemmen sin. Da måtte jeg ligge rolig litt så mamsen fikk bildene sine, før jeg kunne løpe mer.


Jeg og Tessy


Jeg kan posere for kamera jeg altså, da får mamsen knipset litt og jeg får noe å vise deg. Vinn vinn situasjon.


På søndag skal jeg på årets siste utstilling, så får vi se hvordan det går. Så da blir det bad og klipp på meg snart.


Kos dere, nå er det snart helg igjen!


Det er lov å være glad da !


Du kan jo komme hit å prøve du også, så kan vi løpe om kapp!


Godt med litt vann i bekken etter en sånn løpetur


Så er det full fart igjen


1 kommentar:

  1. Oj oj oj! Inte en lugn stund! Skickligt av matten att ändå kunna ta så många bra bilder... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...